دیروز روز قشنگی بود ولی جات خیلی خالی بود موقعی که دیدم دونههای برف داره میباره حس بودنت و خوشحال شدنت از این برف خالی بود یادته کوچیک تر که بودی هر بار برف میاومد من وتو وسط حیاط بودیم و مسرانه حرفای ساده ی دل...
ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 16:34